meryinthemood Bisküspit aort kapak hastalığım var hafif orta da kaçağım varmış. Açıkçası vajinal doğum yapıp kendimi ıkınırken yorarım kalbime bir şey olur diye çok korkuyorum.🥹 benim gibi olup vajinal doğum yapan var mı?
aybike-21 meryinthemood Ben de öyleyim vajinal doğum bebek uygun olmadığı için yapamadım. Kız kardeşim var onun da aynı sıkıntısı var iki tane normal doğumu var.
uykusuz1parol meryinthemood benim delik var kalbimde eko çekindim kapakçıklardan da kaçak başlamış gebelikte hafif kaçaklar olabiliyor demişti üni hastanesinde Prof baktı ilk doğumumu normal yapmıştım bunu bilmiyorum
aybike-21 meryinthemood Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin. Kardeşim ikisini de suni sancıyla doğurdu. Kalbine dair hiçbir sorun yaşamadı. İnşaAllah siz de yaşamazsınız. ☺️
meryinthemood aybike-21 inşallah. Bana bayağı moral oldunuz gerçekten korkuyorum gebeliğimi ilk öğrendiğmden beri 🤦♀️