16+5im kız bebeğim olacak allah nasip ederse ama göbeğimde aşırı bir şişlik yok ve hissetmiyorum doktor ocak ayında hissedersin demişti burda hissedenler var anlamadım acaba gerçektrm bebek hareketleri mi hissettiğiniz çünkü doktorum hissediyorum diyenler yanılıyor çünkü bu haftalarda hareket kolay kolay hissedilmez demişti