Sevo4041 Valla bende çıktı yatış verdiler benim diğer çocukları birakcak yerim olmadığı için yatisi kabul etmedim yoksa yaticakim ama gözlerim falan çok kotu kusuyorum midem bulanıyor
Gulcinipek Benim de var daha önce ki gebeliğimde preeklempsi teşhisi konmuştu . Şimdi de idrar da eser miktarda protein çıktı 24 saatlik idrar topladım ona da baktılar evet var ama risk değil şuan için dediler