zge13 Sunsun9 bence silik var gibi biraz da erken yapınca silik olması normal ama silikse bile kanda çıkar kan ver yarın hastane uzaksa sağlık ocağına öğleden sonra çıkımış olur
Sunsun9 irem0596 Testin ön kısmı ışıkta yansıyordu ve üstünde çizikler vardı fotoğrafta belli olmuyordu o yüzden açtım
Helene16 Benimde testim bu şekilde ama sanki ben görmek istiyorumda görüyorum gibiiiii , artık elimde erken gebelik testide kalmadı beklicem mecbur 😔
Sunsun9 Helene16 gölge var gibi içini açıp atabilirseniz belki daha iyi anlarız. Adetinize ne kadar kaldı
Helene16 Sunsun9 7 gün kaldı canım , ama çatlama üzerinden 10 gün geçti… gidip gelip teste bakıyorum diye attım çöpe gitti 😅
Elifalkha Sunsun9 Ben de 3 gündür her sabah yapiyorum prodoctor aynı şekilde cikiyor benim adetim ama 20.gunluk gecikmede gecen hafta kant testinde çıkmamıştı umarım sizin cikar
Sunsun9 Elifalkha 20 gün regl gecikmesi çok fazla. Gebelik olsa testlerde şüpheye yer bırakmayacak kadar net çizgi çıkardı. Bence bir doktora gidin
Yaprakunallar Sunsun9 ben iki gün önce yaptım tek çizgi bugün bat günüm olmadım ama olucam heralde bilemiyorum ki