Kızlar ben cumartesiden beri coraspin kullanıyorum dün ve bugün kullanmadım gebe değilim planladigim pıhtılaşma olduğu için hap yutamiyorum normalde kirarark içiyorum ve benim coraspin kullandigimdan beri kanamam oldu bir iki damla büyük tuvaletimde internetyen baktığım zaman bağırsakta emilmesi gereken ilaç olduğu için kirararak yada ezerek içmek yan etki gösterir yazıyor ve ilaç propektusunde yan etki olarak bulantı makatta kanama vs gösteriyor doktoruma sordugumda genel cerrahiye git dedi bundan kaynaklı olabilirmi