qamze35 Benimminikim 5 üzerinde olması gerekiyor hamilelik yok malesef. Bende ilk testimde 2.8 çıkmıştı gebelik yoktu 2 ay sonra 17 gün geçti günüm sonuç 10000 çıktı gebelik vardı
Eldgrn Benimminikim gebelik yok 9 gün gecikme ile çok çok düşük olması olsaydı çıkardı sonuç düşükte olsa
Ela3466 Benimminikim ben regl gecikti 2 gün sonra verdim negatif senin gibi sonuç aldım 10 gün geçti adet söktürücü vs kullanmadım tabi doktora uymadim 10 sonra niye olmuyorum diye gittiğimde 3 haftalık hamile olduğumu öğrendim bazen geç döllenme olabiliyor
Eslem2112 Benimminikim olabilir canim belki geç döllenme olmuştur sen yine takip et adet söktürücü alma yine kan ver
minikbebegim06 Benimminikim gebelik olabilir mi diye sormuşsunuz soruda @adatuna arkadaşta gebelik yok dönme ihtimali olmaz demiş sonra üstten bir tavırla yazmışsınız sağol ya falan diye de sorduğunuz soruya cevap vermiş yani nasıl bir cevap bekliyordunuz
Benimminikim minikbebegim06 her postuma atlıyor arkadaş ben kendim zaten gebeyim hamilelik de hassas bir konu ve herkes üslubuna dikkat ediyor biraz dikkatli davranmak gerek diye düşünüyorum değilse kimse yazmasın
Eslem2112 minikbebegim06 iyide hanımefendinin verdiği cevapta ne var ki polemik haline getiriyorsunuz üsten bir tavır olduğunu nerden çıkardınız
adatuna Benimminikim 😂 ya ben cevap verdiğim post sahiplerinin isimlerine bile bakmıyorum sadece yanıtlayıp geçiyorum siz aklınızda tutup dolmuşsunuz gerçekten çok garipsiniz 10 post açsanız ben 10na da yorum yaparım kim açmış diye bakmam bile
adatuna Benimminikim ayrıca “her postuma atlıyor” ne kadar kaba cümleler hep böyle mi konuşursunuz. Bence biraz üslubunuzu değiştirmelisiniz ben hiçbir şekilde saygısız bir şey yazmadım sizden de bunu beklerim
Benimminikim Eslem2112 çok teşekkürler hayırlısı bakalım her ihtimale karşı ilaç kullanmıyor görümcem yeni evli de bı heves etti
_moom Benimminikim benimde 10. Gün. Pazartesi kan verdim 2.3 çıktı ama hala tık yok regl olacak gibi değilim ağrı sızı yok. Hava değişiminden sınırım herkes gecikme yaşıyor
Benimminikim Eslem2112 ilk cevap verdiği postum değil herkes bir olmaz ben kendim alınganım diyelim herkes rahat edecek sanırım
Eslem2112 Benimminikim hamilesin canım her söylenen söz seni incitmesin kimse kimseden üstün değildir senin bu postta gördüğüm kadarıyla cevapları nda herhangi bir kötü veya art niyetli birşey görmedim
Benimminikim Eslem2112 çok sağol kuzum herkes dikkatli ve özenli olsa keşke sonuçta kimin ne yaşadığını bilemiyoruz her cevabımı ozenerek vermeye çalışıyorum 🌸
adatuna Eslem2112 ya 1.7 betahcg sorusuna ne gibi kötü niyetim olabilir gerçekten gülüyorum gebelik yoktur yazar geçerim hanımlar bu kadar takılmayın altı üstü bir forum burası güldüm gerçekten