tarcinnnn24 Melekk7 ayyyy inşallah yaaaaa eşime gösterdim aslında süpriz yapacaktım ama çıplak gözle biri daha görsün diye var sanki diyo inş vardır 🥹
Arzu1954 tarcinnnn24 bende sürpriz yapacaktım ama ben mi yanlış görüyorum diye gösterdim oda var dedi ama beni pek ciddiye almadı sanki koyulaşmadığı için
Baciko Yaprakunallar bende üzülüyordum artık üzülerek sadece kendime zarar veriyorum hayırlısı diyelim
Hilal0711 tarcinnnn24 benimki de böyle oldu geçen hafta ama şimdi de hiç umutlanmak istemiyorum o yüzden yapmıyorum korkuyorum negatiften
Zeynep2929 tarcinnnn24 mor kapaklı testin adı artimedse güvenmeyin derim bende 2 kere pozitif çıktı peşine başka markanın testini yaptım negatif çıktı
Hlnr1 tarcinnnn24 gölge var sanki canım 🥹 bende öyle görüyorum inşallah vardır 🤲 ben test yaptım sabah ilk idrarla negatif bu ayda olmadı 🥲
Hlnr1 tarcinnnn24 yaa 🥹 ne yapalım diğer ay deneriz 🥹🫂 ovülasyon testi kullanmadım ben birde öyle deneyeceğim bakalım