rumisam Pek pozitif değil maalesef ama sezaryene Allah kimseyi muhtaç etmesin iki gündür çektiğim acının haddi hesabı yok neysekki kızıma kavuştum sağlıkla sihhatle hayırla her şeye bedel bı kere koklamak🩷
bhtrolcay rumisam Hayırlı olsun sağlıcakla büyütün🌸 evet malesef sezaryan iyileşme süreci çok zor yanması acısı ağrısı Allahım yardım etsin bende pazartesi günü olcam ikinci kez. Acaba spinalmi genelmi oldunuz?
rumisam bhtrolcay teşekkür ederim spinal oldum genel yapmayun uyanma vs çok uzun sürüyor bebeğe ilaç geçiyor evet o an daha rahat oluyor sonrası o kadar da zor oluyor Allah kolaylıkla sağlıkla geçirsin bebeğine kavuş hayirla
rumisam Papatya-45 normali bekleyip oldum 41+6 da sezaryen oldum suni denemek istedim doktorum boşuna çekersin ağrı dedi olmaz direkt artık baya beklemiştim gözüm kesmedi suniyi ısrar etmedim