iamsnm Kızlar merhaba beşik araştırmaya başladım çoğu kişi park yatağın daha fonksiyonel olduğunu yazmışlar. Araştırmaya başlayınca yoyko markasını öneren çok var ve arada kaldım açıkçası. Kanz - Yoyko - Kraft hangisini önerirsiniz ?
Gizem-1009 iamsnm biz eleele madre anne yatağı tercih ettik çok hoş daha kullanmadık kurulumunu falan yaptık
Dileeekk iamsnm bende elele madre tercih ettim kendi sitesinden alırsanız yatak hediyeli ama yatağı çok ince belki ilk zamanlar iş görür ama daha sonrasında kesinlikle yatak almak gerekiyor kurulumu feln çok kolay ve kaliteli bence yatağı hariç
Omusum iamsnm Elele madre aldım kurdum çok güzel kocaman yatağınıda yataştan twiny yatak tercih ettim
iamsnm Gizem-1009 ya onunda duydum bu markaların hiçbirine gidip bakmadım şu an araştırma aşamasındayım bu markaya da bir bakayım teşekkür ederim 💖
iamsnm Seymanurkurt ben araştırdığımda yenidoğanın orta sert yatakta yatması gerektiği yazıyordu genelde yataştan beşik ölçülerine uygun yatak almayı öneriyorlar :)
gmz10 Elele Bonte kullanıyorum memnunum, yatak olarak bence de hediye gelen yatak çok ince. Yataş twiny aldık içine gerçi hala reflü yatağını kullanıyorum ben bebeğim 3 aylık.