saglikciaanne Daha test yapalı birkaç saat oluyor iki yaşına yarın girecek oğlum var . Asiri stresliyim bir yanım mutlu hissediyor bir yanim caresiz . Varsa benim gibi anneler gelin dertleşelim
Fundaaaa46 saglikciaanne 2 yaşındaymış oğlunuz arada 3 yaş olacak hemen hemen bence cok da sıkıntılı bir durum değil eğer 2. İstiyorsaydınız zamanlama kötü değil
3cocuk1anne saglikciaanne ben diane hap kullanırken kaldım hatta hamile olduğumı bilmediğim ihtimal vermediğim için üstüne bir kaç kez daha içtim iki tane küçük çocuğum varken Allahtan işte ☺️
Mrvsmt2502 saglikciaanne 2.5 yaşında kızım var bende sürpriz 18 haftalık gebeyim hâlâ bazen erken oldu diye düşünüyorum. Yoğun vicdan azabı çekiyorum yetememekten