QueenMommy şeker ölçümü yaparken sabah öğle akşam yemekten önce, yemekten 1 saat sonra ve yemekten 2 saat sonra ölçüm yap dedi doktor. Şimdi yemek yiyoruz ya yemek yedikten sonra 2 saat bi şey yemememiz gerekiyor onu anlamadım ben bu ölçümü etkiler mi? Sabah ilk açlığım 82 çıktı 2 saat sonra ölçtüğüm değer 112 çıktı, akşamda yemekten önce 110 2 saat sonra 124 çıktı. Yüksek mi değerler?