Bosanma icin dilekce vermistim. Cocugum Olmuyir diye kuma getircegiz diye bunu Kabul ETmedim dava actim
Ilk dilekce eline gitmis. Dilekcede nafak ve Tazminat ve altinlarimi talepe ettim
Onun cevapida bugun geldi davanin reddine ve Tazminat ve nafakanin redine diye yazmis suclamalari Kabul etmemis
Simdi anlamadigim mahkmede bunlari soylerse nafaka tazmnit ve davanin reddine derse? Dava uzarmi