Merhaba güzel anneler tecrübenize ihtiyacim var 12 Kasım adet olmuştum yaklaşık 1 haftadır hafif bel ağrısı kasik ağrısı bacağıma vuruyor ağrısı sizce yumurtlama olabilir mi yaklaşık bir haftadır bu sorunu yaşıyorum enfeksiyon yok kan değerlerim gayet güzel hiçbir sorun yok gebelik için doktor takipliyimde sizce neden olabilir biraz uzun oldu gibi hakkınızı helal edin lütfen 🙏🏻💜