anonim001 0.74 düşük ama imkansız diye hiçbir şey yoktur bunu sakın unutma 0.01 ile yumurtası toplananlar oluyor. Moralini yüksek tut, dış seslere kulaklarını kapat. Cinsel ilişkiye çocuk yapacağım kafasıyla odaklanma. Doktoruna güven, Allah’a bırak gerisini. İlk aşılaman tutmazsa naçizane görüşüm, ikinciyi yaptırma hormon alıyorsun neticede vücudun şişiyor süre uzuyorsa doğal yolla gebelik yakalayamadıysan doktorun da tüp bebek ön görüyorsa ona geç derim.