Btnnozmdr sınır 140 diye biliyorum ben benimki de sınırda çıkmıştı doktorum 5 gün boyunca açlık ve tokluk sabah öğlen akşam ölç takip et yaz dedi ona göre bakalım dedi öyle takip ettim ben sonra çok kötü bişey çıkmadı ama istersen diyetisyene başvurabilirsin dedi