kuelkedisi canım benim ilk gebeliğim kimyasal olmuştu onuda hatta burda değerimi yazmıştım ve doktorla görüşmeden önce burdaki kişilerden öğrenmiştim kimyasal gebelik oldugunu. sizi bilemiyorum tabii inşallah sağlıklıdır ama her iki günde bir değerin 2 kat artması gerekiyor sağlıklı olması icin değer az gibi görünüyor