Gokturkmom_ ben sadece bio oil kullandım, belki 3-5 defa lierac kullanmışımdır belki o bile değildir. Karnımda bir yerde çatlak görünüuodu. Bana da doğum sonrası anlarsın şimdi aldanma dediler, doğum sonrası değişen Bişey olmadı, o gördüğüm çatlaktan başka çatlak yok çok şükür. İnanmayın 😊