Busell ben sadece bebek vazelini kullandım maşallah diyeyim hiç çatlak olmadı, yani pahalı kremler almaya hiç gerek yok bebek vazelini ile hergün nemlendirin zaten çatlak olacaksa her türlü olur en pahalı kremi de alsanız , en güzelini vazelin bence saatlerce nemli kalıyor ben bir de hergün sürmeyi unutuyordum aklıma geldikçe sürüyordum uyumadan önce, sabah kalktığımda hala nemli oluyordu karnım