seyma0661 Kumsaladms bende aynı şekilde. Gündüz uyumayınca canım sıkılıyor gece oturmayı oldum olası çok severdim vakit daha keyifli geliyor sessiz sakin ☺️ bide bebişi gece daha çok hissediyorum uyuyasım gelmiyor
Kumsaladms Arkadaşlar bir tek bendemi var. Bilmiyorum kimseyi görmek istemiyorum çok tuhafıma gidiyor bu durum kimseyi kaldıramıyorum normalde asla böyle bi insan degilim