Merhaba neler düzenli olarak bu postu paylaşıyorum her hafta .
Ne yapıyorsun nasıl gidiyor kaç kilo aldınız bir sıkıntı var mı
Doğum tarihi aldınız mı cinsiyetler nedir
Bu açtığın postlardan 3.04 tane anneyi biliyorum cinsiyetleri ile birlikte ama yine de sorayım ben
Önce ben başlıyorum iyiyim bir sıkıntı yok 3 kg aldım toplamda.
25+1 olduk
Kız bebek annesi olacağım
İsim olarak defne koyacağım
Doğum için tarih almadım
Eğer 38. haftada alırım derse bir sıkıntı yok derse 25 Şubat‘ta doğum yapmak istiyorum oruç öncesi olsun istiyorum yani hem de tarih olarak güzel 25.02.25 akılda kalıcı hem
Gobegim son iki haftada daha belirgin bir hale geldi
Bu aralar acıkıyorum özellikle sabah kalkınca ☺️
Bebeğin hareketleri dışardan tam belli olmasa da sekmelerini daha sert hissediyorum
Bebek alışveriş olarak da ikinci bebeğim olduğu için abisine kalan eşyaları vardı büyük olarak bebek arabası Puset beşik onları kullanacağım kıyafetleri de ✅ sizde durumlar nedir