Kızlar ben 6 aylık eviliyim ve eşim düğünü İstanbul’da yaptık tatil vesaire derken eşim normalde Fransa’da yaşıyor Fransa’ya geldim 2 aydır ben bebek çok seviyorum ve ilk ayda hamile kaldım kimyasal gebelik oldu bu ay test yaptım pozitif gibi duruyordu ikinci test tam emirlik katmadı ve regılıma bi kaç gün var alınganlık veya yüzde bi kaç sivilce oluştu asıl sorun şu ki karnımda kramp hissiyatı hissediyorum ama hastaneye gidemiyorum sigortam henüz olmadığı için karnımın sağ üstü ağrıyor bunun nedeni ne olabilir ama düzenli hissediyorum