Yamursumkeskin Kizlar merhaba 39+2 deyim akıntım çok arttı karnım ara ara kasılıyor doğum belirtisi mi bu
Eliftb Yamursumkeskin 39+3 benimde akıntım çok arttı mide bulantısı sırt bel agrısı ve arada kasılmalarım var. Yarım saatte bir wc koşuyorum kanalda benimki ama gelen giden yok 😂
Yasko-y Yamursumkeskin 38+6 dayım bende akıntım çok donaxly fitil verdi doktor, geceleri karnım çok sertleşiyor
Mervetrkgl Ay bende burda bekliyim 36+1 deyim. ara ara hafif sancım var ama sık kasılma oluyo akıntımda artmış ve kıvamlı. Aynı zamanda sırt ağrısı, mide bulantısı ve kusma da var bende
Demedo Ay ben de 38+5 teyim bebeğimin hareketleri arttı kasılmayı henüz yaşamadım zaten belli eder o sancı anı diyorlar heyecanla bekliyoruz