Kendinden eriyen dikiş var artık özel hastanelerde falan eski tip kullanılmıyor hatta artık çoğu doktor lazerle yapıştırma yapıyor dikiş bile olmuyor o yüzden kanama vs olmuyor hemde iz kalma olasılığı azalıyor aklınızda bulunsun çok daha yeni 2 arkadaşım sezeryan oldu lazerle yapıştırmayla çok memnun kaldılar çok rahat atlattılar