Ceydan Kizlar bugün randevum vardi dkra gttim bebeğim normalde 9+6 ama ultrasona girdiğimizde 10+2 cıktı ve doktor bebeğin bağırsaklarının dışında olduğunu söyledi 1 hafta sonraya randevu verdi korkuyorum doğduktan sonra tedavisi var ama omfalosel diye bir rahatsızlıkmiş çok korkuyorum bir hafta içinde bağırsaklar karın içine girmezse o şekilde doğar dddi doktor. yardim edin lutfen çok korkuyorum .
Esstuu Rabbim yardımcın olsun insallah gönlünü ferah tutmaya calıs dua et bilemezsin belki de sağlıklı bir sekildw dünyaya geldi bebegin doktorunu degistirme imkanin varsa degistir arastir hic belli olmaz belkide bir sıkıntı yoktur rabbim ne dilerse onu yaşayıp görücez belki de suan imtihan içindesin isini allaha bırak dualarindan eksik etme insallah rabbimin izniyle imtihanın güzel sonuclanir🤗 ...
Ceydan Esstuu içimde bi burukluk var sanki ama yinede rabbim en iyisini bilir inşallah sağlıkla gelir yawrum saolun yorum için