Kızlar iyi akşamlar Allah’ın izniyle hepimiz sağlıkla güzel bir şekilde bebeklerimizi alırız kucağımıza ben 38+3 haftandayım üçüncü gebeliğim bugün kontrolüm vardı gittik bebeğin kalp atışları yüksek çıktı doktor birde doğumhanede nst ye gir dedi birde ateşine baksınlar dedi çıktım bu seferde düşmüş kalp atımı düz ilerledi çikolata yedim biraz fark etti sonra oksijen verdiler oksijenle daha iyi oldu doktor bebeğin hareketlerini hissetmezsen yarın gel dedi çok şükür hareketleri öncesine göre azalsada var ama ben çok halsizim migrenim tutmuş diyorum ki doğum başlangıcı mı acaba başlarsa bu şekilde nasıl doğum yapacam kızlar