1Gunes Kızlar 6 gün reglim gecikti kan verdim 1.20 çıkmış sonuç doktor negatif dedi ilaç da vermedi regl için böyle olup betası yükselen oldu mu ?
Eldgrn 1Gunes 6 gün gecikme ile gebelik pek olası değil adetiniz duzenliyse geç döllenme olasılığı da düşüyor. Yine bekleyin hala olmazsaniz kan verin ama bu gecikmeyle yükselme ihtimali çok az
meltembadem 1Gunes 6 gün gecikmeye bu değer çıkmazdı zaten, direkt negatif değeriniz. İnşallah bir sonrakinde güzel haberler alırsınız 🙏 stresten gecikiyor olabilirsiniz
Ecem0707 1Gunes ben de bugün çok kan tahlili yaptırdım 1.20 çıktı sonucum aşılama yaptırmıştım 14 üncü günümde dokturum Salı günü tekrar kan ver dedi
tugcebaby1 Yükselebilir geç döllenme olmuşta olabilir bir kaç gün bekleyin hala olmazsanız test yapın
1Gunes tugcebaby1 teşekkür ederim dün aksam hafif lekenme geldi açıkçası doktor regl olabilirsin dedi
1Gunes meltembadem teşekkür ederim plansız gebelik olmasını istemiyordum açıkçası stres fazla yaptım belki de ondan.
meltembadem 1Gunes ilk denememizde 3 gün gecikmiştim hamile olduğumu düşünmüştüm test yaptım negatifti. Negatif olduğunu görünce vücudum kabullendi heralde ertesi günü regli olmuştum ☺️ akılına bırakın şartlanmayın 🤗❤️