dygsss benim 5.haftada başlamıştı bulantım ama kusmam çok olmamıştı o zamanlar prilam ile idare etmeye çalıştım 12.haftadan sonra bu sefer kusmalarımda başladı hergün her öğün kusmaya başladım sonra serumda almaya başladım prilama ek olarak serum alıyordum dayanamadığım günlerde bayaaaa bir iyi geliyordu çok şükür şuan 18.haftadayım dün yine kusacak gibiydim ama mesela bugün iyiyim bir iyi bir kötü gidiyorum ama çok şükür bayaaa bir azaldı bu haftalarda artık 🙏🏼 kesinlikle aç kalmamaya çalışın çikolata yiyin kuru ekmek atın ağzınıza ama aç kalmayın kesinlikle bulantıyı en çok arttıran şey o dayanamadığınız zamanlardada doktorunuza sorup serum yaptırabilirsiniz sizede iyi gelir illaki ama baya ilerlemişsiniz sizinde çok yakında geçer diye düşünüyorum inşallah valla bulantı çeken herkese o kadar dua ediyorumki insanı hayattan soğutan birşey Allah yardımcınız olsun