bbaa2805 Kızlar 5. Ayıma girdim 17 haftalığız ama hiç bi şekilde mide bulantım ve kusmam geçmedi mide ilaçları da kullanıyorum ona rağmen devam ediyor 1 gün iyiysem 1 hafta yatıyorum benim gibi olan var mı ve neler yapıyorsunuz