dora2110 Kızlar son korunmasız ilişkinin üzerinden 16 gün geçti adetim de 3 gün gecikti hala negatif :( belirtilerim var ama ne hamileyim ne de adet oluyorum geç döllenme olduysa bu kadar geç olması normal mi bilen biri aydınlatabilir mi beni 🙁
06Pembemavi80 dora2110 biraz daha vakti var galiba. Mesela benim adetime 2 hafta vardı . Adet günüm geldi lekelenme oldu iki üç gün sonra kesildi. Meğerse hamileymisim. Testte silik çizgi çıkmıştı. Gittiğimde de kese gözükmedi ama rahim kalinlamaya başlamış demişti. Geç döllenme olduğu için adet tarihim eksik çıktı hesaplarda. Siz biraz daha bekleyin stres yapmayın inşaallah. Yinede duramazsaniz bı kaç verin içiniz rahat etsin
adatuna dora2110 geç döllenme olduysa da zaten ilişki günü olmuştur 12 gün sonra testte çıkması gerek bence gebelik yok
cauuv1 dora2110 bence yoktur gebelik. Mevsim gecislerinde regl şaşabiliyor bende 19 gün gecikmiştim sonra regl olmustum
dora2110 Of yoksa bile adet olsam da umudu kessem bari böyle çok zor her gün test yapıyorum sabırsızlıktan, bi de adete 5 kala kan verdim 2.3 çıktı 1 gün kala tekrar verdim 0,3 çıktı bişey anlamadım bu işten ya
06Pembemavi80 dora2110 evet haklısın belirsizlik insanı yipratiyor. Ama sakin ol biraz akışına bırak Rabbim gönlüne ferahlık versin hayırlı olanı nasip etsin. İlk gebeliğinizmi