Ftmnnr İsim koyarken aslinda niyet cok onemliymis cok sevdigim maneviyatli bi abimden ogrenmistim. Misal veriyorum kendimden eşim Hamza ismini cok begeniyo bende yillardir hep koymak isterdim ilk oğlumda Muhammed Ali koyduk onun onceligi vardi simdi ikinci oğlumuza Hamza koyucaz ama biz bu ismi Hz. Hamza pehlivan gibi guclu onder ruhlu oldugundan koyarsak oyle ya bu pehlivanligi gucu ilerde imtihanimiz olabilirmis kotu amaclar icinde kullanabilirmis niyet ederken Hz.Hamza gibi gucunu pehlivanliğini islamiyet yolunda kullansin. Vatanina da dininede hayirli bi insan olsun kotulukler icin kullanmasin bu gucu kuvveti diye niyet etmek gerekirmis. Niyet cok onemli kardesim ben ne kuzu gibi omerler gördüm oyle bisey yok yani herseyin başı niyet ve yetiştirme şekli