Kubrayildirimm Arkadaşlar merhabalar ense kalınlığımız 3:50 çıktı ve 232 değerimiz çıktı. Anne karnından sıvı almayı öneriyorlar fakat ben buna karşı olduğum için fetal dna yaptırmak istiyorum yaptıranlar var mı yaptırmam gerekli mi ne diyorsunuz
Aslaninannesi_ Ense kalınlığı bebeğin duruş pozisyonuna göre değişebilir tekrar ölçtürün risk bende 1/88 çıkmıştı ama fetal dna temiz geldi