Merhabalar. 36+4 üm. Lavaboda ufak bi kan geldi pembemsi kahverengi. Doktora gittim nişan gelmiş dedi nst iyi çıktı. İlla hemen doğum olacak diye bişey yok dedi. Merak ettiğim aranızda nişandan sonra doğumu gerçekleşenler ne süre içinde oldu? Tecrübeleriniz paylaşırsanız sevinirim