Medine21- benim yumurtlama günümde başlayan bir karın ağrım olurdu her zaman. Adet zamanı yaklaşınca şiddetlenirdi. Hamile kaldığım ay farklı hiçbişey olmadı ağrılarımda. 6. Haftama kadar hep karnım ağrıdı. 6. Hafta bitimi ile sona erdi. Sonra hiç ağrımadı çok şükür 😊