Gultenakkoyun 2 hafta sonra doğum iznine ayrılıyorum. Doğum iznim ve rapor hakkımı kullandıktan sonra mayısın ilk haftası işe başlamam gerekiyor. Mayıstan sonra hazirana kadar ücretsiz izne ayrılabilir miyim? Yaz tatilinde maaş alabilmem için ne yapmam gerekiyor
Pinarkorkmazer Gultenakkoyun ayrılabilirsin seminer dönemi bitimine kadar ücretsiz izin alıp temmuz ağustos maaşını alabilirsin eylülde de göreve başlarsın ama ücretsiz izin aldığın dönemde maaş alamazsın
gmz10 Gultenakkoyun Dilekçe verip istediğiniz tarihte ayrılabiliyorsunuz. Sadece maaşı aldıktan sonra ayrılırsanız maaşın belli bir kısmını ayrıldığınız tarihe göre geri istiyorlar.
Minnosannee Ücretsize ayrılırsan maaş alamazsın otomatikmen heyet raporu ya da parça parça rapor alabilirsin
Gultenakkoyun Minnosannee izne ayrılınca maaş alamayacağımı biliyorum. İzne ayrıldığım süre mayısa denk geldiği için okulun kapanacağı güne kadar ücretsiz kullanıp yani haziran 20ye kadar yaz tatilinde para alabilir miyim onu öğrenmek istiyorum
Pinarkorkmazer Gultenakkoyun evet dilekçe vereceksiniz ama tarih aralığını müdüre danışın bence maaş iadesi sorunu olabiliyor tam tarih verirse bununla karşılaşmazsınız aylık izne ayrılmak istiyorum diye dilekçe veriyorsunuz tarih aralığını da belirtiyorsunuz dilekçeyi on beş gün öncesinde verin ki mem e bildiriyor müdür de
adatuna Pinarkorkmazer 2 yıl ücretsiz izine çıkanlar o zaman 15 tatilde ya da 2 aylık zamanda geri dönerdi işte bence olmaz mantıklı değil ama siz yine de sorun
Pinarkorkmazer adatuna hayır dönemez çünkü benim bildiğim tek seferlik izin alabiliyorsun istersen iki yıl istersen bir yıl istersen üç dört ay yani annelik izni parça parça kullanılmıyor