Kızlar uyuz oldum bir yerden bulaştı eşimde bende doğuma da sayılı gün kaldı korkuyorum eşime kremler hap falan vermiş doktoruma danışıp bende sürdüm ama şampuanı ile birlikte yıkadım sonra losyonu sürdüm 20 dakika beklet dedi sizce öyle yapayım mı yıkanayım mı yakalanan kişiler acil bakabilir mi ya