Tubamengi Ben 37. Hafta da izne ayrılmayı düşünüyorum . 37.haftam 3 Subat’a denk geliyor , göreve başlama tarihim nedir ?
Nesonunbeybi Tubamengi toplam 16 hafta işte siz 3 haftasını kullanmış oluyorsunuz üstüne 13 hafta ekleyeceksiniz
sedamusa Tubamengi 3 şubatta ayrıldığınızda kabaca hesapladığımda 5 Mayıs gibi başlamanız gerekiyor ona göre okulların kapanma tarihine göre ücretsiz izin yada rapor alırsınız
Annegibi2006 Tubamengi doğum öncesi ve sonrası toplam 16 hafta izniniz var 3 şubatta çıkarsanız 20 Mayıs yanlış bakmadıysam işe başlama tarihiniz olur örnek olarak ben 37. Haftamda ayrıldım 2 ocakta iznim başladı 23 nisanda bitti sonrasında ücretsiz izin yazdırdım
Minnosannee Doğumdan önce 21 gün doğumdan sonra 102 gün hesaplayacaksın doğum tarihinden sonra 102 olacak
Tubamengi Nesonunbeybi o üç haftayı ben nerede kullanıyorum acaba Doğumdan önce çalışabilir raporu alıyorum . 37. Haftadan itibaren 16 hafta olmuyor mu
sedamusa Tubamengi normalde 40. Haftada doğum oluyor ya siz 37 de izne ayrılacağınızı söylüyorsunuz toplam doğum izni 16 hafta yani sizin doğumdan sonra 13 haftanız kalıyor
Ayse3434ay Tubamengi Beyazmelekkk sın güne kadar çalışamazsınız 36 bıtınce ızın başlıyor benım bıldıgım
Beyazmelekkk sedamusa Allah Allah bende yanlış biliyorum o zaman . Mesela ben sezeryan olacağım ya 38 ya 39 haftada olurum .40 olmaz . 37 ye kadar çalışmayı düşünüyordum. Ama doğum 38-39 da gerçekleşince 3 haftayı kullanmış olmayacağım diye düşündüm hep .
Beyazmelekkk sedamusa ama doğumum 40 da olmuyor ki mantıken 39 da doğursam 2 hafta doğum öncesi kullanmış olurum. 39 sonrası doğum sonrasına girer ama benim mantığıma gore
sedamusa Beyazmelekkk yani bu şekilde hesaplanıyor mem de çalışıyorum siz yine de kendi idarecinize danışın
sedamusa Beyazmelekkk zaten 37 de ayrılıyorsunuz ya misal 38 de doğum yaptınız kullanmadığınız 7 hafta doğum sonrasına aktarılır doğumdan sonra 15 hafta kullanabiliyorsunuz
Beyazmelekkk sedamusa sedamusa evet bende böyle demiştim ama siz ilk 40 haftaya kadar kullanmış olarak izni hesapladiniz . Benim doğum 38-39 da olursa 1-2 hafta yemiş olurum diye düşünüyordum