Bende 23 haftalık hamileyim başından beri yoğun akıntım var ayakta her durduğumda oluyot. Antibiyotik fitil kullandım geçmedi. Doktor flora bozukluğundandır dedi gynoflor verdi flora düzenleyici tamamen kesmese de azaldı. Ama akıntı olması bir yandan iyi bakterilerin ilerlemesine engel oluyor