seyma0661 prens_prenses_annesi benim küsüratım kadar sizin gününüz kalmış 😂 sağlıkla gelsin insallah 😍
Elzemm_ prens_prenses_annesi benim de. 36.hafta inşallah benimki de gününü tam doldursun hatta Ocak ta olsun çok istiyorum valla ikincisi erken olur deniyor sizinki kaçıncı gebelik
Ruhummavi Bugün çatı muayenesinde doktorumuz artık gelsin diye uyarı verdi ama bizde de hiç bir şey yok 38.haftayız
Elzemm_ prens_prenses_annesi inşallah benimde öyle olur hatta 40 haftayı geçer 40+5 de sancım olsun inşallah ☺️1 Ocak olsn
Elzemm_ prens_prenses_annesi Aralık olsun istemiyorum çocuk birden yaş alıyor gibi gelecekte bunu stres yapsın istemiyorum kızlar daha çok takar benimki de kız çocuğu sonuçta