Mery6619 valla işin doğrusunu söylemek gerekirse normal doğum yapan biri olarak sezeryan sezeryan sezeryan diyorum hatta bu gebeliğimde doktoruma yarım yarım yalvardım doğumum sezeryan olsun diye kabul etti normal şartlarda devlet isteğe bağlı sezeryan yapmıyor ama benim travmam olduğu için kabul etti doktorum şansıma bebeğimde makat geliş şu an pozisyon değişmezse 🤣 yani ağrı yada sancıdan hiç korkmuyorum acı eşiğim çok yüksektir ama o açıklık kontrolü beni benden alıyor 🤦🏻♀️