ozgurhayalim Arkadaşlar sabahları uyanıyorum 2 saat sonra acayip uykum geliyor uyumamaya çalışıyorum bu seferde cok başım ağrıyor. 11+3deyim. Aynı şeyi yaşayan var mi
Sencer60 ozgurhayalim yalnız değilsin çalışırken uyuyorum resmen allahtan bugun izinliyim ve hic yataktan cikmicam o derece😴😴😀
Gizem_miros ozgurhayalim al bendende okadar 9+5 gunlugu. Cok uylum var deli gibi yatmak istiyorum bide 8.ci aya girecek olan bir oglum var saglosun beni maf ediyro 😀
Ebrualp Bnde 11 haftalığım. Öğrendiğimden beri çok uyuyorum.ilk zamanlar progestan hap iciyordum o dan sanıyordum ama değilmiş 😂 olsun bol yatalım ilerde uykusuz geceler bizi bekliyor nasılsa 😏🙋😍