Songul2667 belli olmaz canım herkesin aşermesi farklı oluyor annem erkek kardeşimde pastaneyi yemişti hiç unutmam yıl 90 düşün babam garibim pastaneyle anlaştı o zamanlar nerde buluyorsun pastaneler bu kadar çok değildi malum hergün pasta yerdi biz yemeyelim diye gözümüzün içine bakardı şuan çikolatalı pastadan nefret ediyorum o kadar çok yedik ki ıyyyyy