Canım ben de yaptırmadım. Şu an 37. Haftadayız çok şükür bi sorun olmadı. 2 dilim baklava kadar deniliyor ama o sindiriliyor, şeker yüklemesinde saf glikoz direk kana karıştığı için bebeğe bi yan etkisi olur diye korktum ben açıkçası. Yine de iyice araştırıp kendin karar ver 🌸