pitircikannesi1 çok geçmiş olsun canım. İnşallah sağsalim günlerini doldurup öyle gelir bebişler 🤲🏻
Bnde de aşırı hareket var ve çok sertleşiyo karnım. Acaba yer mi değiştiriyolar yada ters mi dönüyolar bilemiyorum. Bnde perşembe gidecem doktora. İnşallah bi sıkıntı yoktur🤲🏻