Bsrakck Merhaba kızlar 7.haftamda ikiz bebeklerimin olacağını öğrendim.15 haftalık olduk çok şükür. Başka benim gibi ikiz annesi olacak var mı?
tugba_kck_1987 Bsrakck Merhaba hayırlı olsun bebişlerin hayırlısıyla kucagimiza bebeklerimizi almayı nasip etsin rabbim. Benimde ikiz biri kız biri erkek. 22.ci haftadayım
ZarifeKaraduman Bsrakck merhaba kuzum bende 8. haftamda ögrendim ikizlerim olacağını suan da 37. haftanın içindeyiz ikisi de kız gökçe ve gülce 🥰🥰🥰 bu pazartesi de 7.30 da yatışım var sezeryan olacağım inşallahhh hayırlısıyla kavuşuyoruz 🙏🏻🙏🏻🤗
Ruhsuz Ftsfrt merhaba kan degererınız kactı ilk öğrendıgınizde ikiz sadece ultrason da mı belli oluyor sadece
Leila Selam bende 9haftada oyrendim ikiz gebe oldugum şuan 13+2 haftalik cok şukur ALLAHİm sizde ayni kesemi? ayri kesemi?🥰🙏🏻
evrimmm merhabalar bizde burdayız 10+1 deyiz tek yumurta ikizlerine hamileyim Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙋🏻♀️😊
tugba_kck_1987 ZarifeKaraduman Maşallah sübhanallah 37 ye kadar geldiniz demek ne mutlu bana günler haftalar geçmek bilmiyo inşallah sizin gibi 37 leri görürüm bende
Damlalokum ZarifeKaraduman maşallah canım bende 27.haftanın içindeyim Allah kolaylıkla kurtarsın hepimizi inşallah
Gokceozbozkurt ZarifeKaraduman benimde Pazartesi sezeryan günüm saat 10 da zeyneple ali asafıma kavuşacam inşallah
Marziye Bende varim canim 7.haftalikken ogrendim çift yumurta ikizlerimi simdi 10+1 iz ama bizim daha tam belli degil 1inin dogup dogmicagi insallah saglikla aliriz bebeklerimizi😍
tugba_kck_1987 Ikizleribeklemekte Evet geçen hafta girdik çok memnun kaldım doktordan baya uzun uzun inceledi ikisinide .herseyine baktilar bi sorun çıkmadı çok şükür