Gizem_miros Sonsuz canim yankis anlama ama guzel degil sanki bide ilerde cocugun sikinti yasamicagi isimler olsa daha iyi ama sen istiyosan koy
Gizem_miros Sonsuz dalga geciyorlar ya ilerde isimlerle ondan yanlis anladiysanuz koyun sadece fikrimi soeldim yani
Depresif_polyanna Yanlış anlamayın da ben de sevemedim. Bebekler zaten masum varlıklar. Bunu isim olarak belirtmeye gerek yok çocuk büyüyünce ismini sevmesi lazım.