Gokturkmom_ Sezaryanim epidural olucakmış deneyimli anneler nasıl geçti tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🙇🏻♀️
Semyil Gokturkmom_ ben iğneden korktuğum için beni 5 dklık bayılttılar canım ameliyat sırasında uyandım hiçbirşey hissetmedim uyandıktan kısa süre sonra bebişim doğdu dikişlerde bi 15 dk falan sürdü hemen çıktım odaya geçtim benim için çok güzel geçti sana verebileceğim en büyük öneri evet dikişlerden ağrı oluyor ama yürümeye çalış yürüdükçe iyi oluyorsun onun haricinde ebe gelip karnına bastırıyor ama uyuşuk olduğum için hissetmedim bile umarım çok güzel bir doğum olur senin için ❤️ birde doğumdan sonra hafif bi bel ağrım oldu ama geçti
Melishera01 Gokturkmom_ Ben 6 yıl önce kızımda iğneyi vururken doktor ağrıyı hissettim ondan sonra uzandım uyuştu acı yok ama baskı hissi vardı. Normal odaya aldılar çok ağrım olmadı ağrı kesici yaptıkları için regl acısı gibi hissettim.. Hemşireler yürütmeye geldiler beni kaldırırken bağırdığımı hatırlıyorum acıdan geri oturdum ellemeyin dedim beni gaz vs çıktı lavaboya yavaş yavaş gittim. Hastaneden çıkarken tekerlekli sandalye ile çıktım kendimi toparlamam 1 haftayı buldu. Şuan ikinci kızıma hamileyim 4 aylık korkuyorum aynı şeyleri yaşayacağım diye umarım bu kolay geçer ☺️
esrasubutay Gokturkmom_ hic korkmaaa sakın canım bebeginle o ilk karşılaşma anı o kadar güzelki herşeyi unutuyorsun.Ben 2 gün önce sezaryen dogum yaptım epidural ilk dogumumdu.Odada hazırlıyorlar seni hemşire suntayı takıyor orda bir yanma oluyor gayer normaldi yanması daha sonra sezaryen odasına götürdüler oturmamı isteyip derin nefes al dediler omirilik kemiginden igne vurup bir dakikaya uyuşmusum ama ben hissetmedim acısını falan vs.Önünü görmüyorsun asla kaç kat ameliyat örtüsünü koyuyorlar görme diye basında hemsire var senle konusuyor cıkana kadar zaten okadar hızlı ilerliyorki sürec anlamıyorsun bile bebek dogar dogmaz siliyorlar sana getiriyorlar o an ten tene tene yapıyorlar o kadar güzeldi kiiii bir saat sonra odaya alındım 6-7 saat uyuşmam gecmedi o sıra keşkee yürüseymişim ben hic yürümedim acım oldu olmadı değil siz korkutmak istemem ama abartılacak bir acı değil belki siz hic cekmezsiniz yürüyüş bol bol yapın bol bol su icin rezene cayı götürün icin orda gazınızı alsın rahatlarsınız
Gokturkmom_ Semyil En büyük korkum ya o anı hissedersem diye stres yapıyorum 🥲çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için biraz olsun içimi rahatlattınız gerçekten ☺️Elimden geldiğince çabuk yürümeye toparlanmaya çalışıcam inşallah
cerennncee Ameliyattan sonra hiç oturmadım sürekli gezdim ve doğumdan 5 gün sonra araba kullanmıştım bebeğimi aşıya götürdüm annemle.. sanırım biraz şans işi. Çok şiddetli bir ağrı yaşamadım ben, ama baş ağrısı çok fenaydı
Gokturkmom_ cerennncee Bünyeden bünyeye de değişiyor anladığım kadarıyla umarım en kısa vakitte toparlarım tek temennim bu🥲
Gokturkmom_ esrasubutay Ya benim anladığım ağrın da olsa en iyi gelen şey yürümek yürüyünce daha hızlı toparlanılıyor.tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim bi an önce bende kavuşayım sağlıkla oğluşuma inşallah🙏🏻🌸