Grimsi merhaba acaba kaç gün içinde çıktı mesaj geldi
bizde yaptırdık biri çıkmış biri çıkmamış ama daha mesaj gelmedi bize anca arayıp soruyorum
Bu arada ben üniversiteyi arayıp tıbbi gebetiğe bağlayın deyip ordan konuşuyorum
Ha bi de bizim genetik sadece salı ve çarşamba günü açık diğer günler kapalı sizinki de öyle olmasın bakın isterseniz bi