Dmsmsmmdnxn 27 Eylül kürtaj oldum. İlk regl 26 Ekim de oldum. Ben olumlu iyi düşündüm. Hemn olsun istiyodm ama biraz acele olsun de istemedim. Doktorum ilk regl olmasını bekle mutlaka dedi, bende öyle yaptım. Sabırsızlık ilk regl den sonra deneyeceğim dedim neyse iki hafta düzensiz denedim sonra acaba bu ay erken mi biraz zaman mi geçsin diye düşündüm ama gönlüm olmasından yanaydi, Bıraktım diğer ay denedim düzenli şimdi kalsın, stres olmasın diye bu fikri aklımdan çıkardım. Ovulasyon testi arada deniyordm bu ay ama silikti biraz belirgin olunca diğer gün gebelik testi ile birlikte denedim. İkisinde çift çizgi çıktı. Teste göre hamilydim. Şu an yeni daha kan vermedkm. Önerim az stresle ve sabırlı ol, zaman geldiğinde olur inşallah 🤲