Bir ev süpürdüm alt tarafı üç gündür belim ağrıyor süpürürken de hiç zorlandığımı hissetmemiştim. Bir de anlamsız bir şekilde dışarı yürümeye her çıktığımda yürürken kasıklarıma ağrı giriyor sebebini çözemedim 15+4teyiz yaşayan oldu mu bunu? İlk gün kar yağdı kendimi kastım düşmemek için herhalde diye düşündüm ama bugün de aynısı oldu