Suni sancıdan niye bu kadar korkuyolar anlamıyorum. Ben suni aldım oğlumda sonlara doğru sancım sıklaşınca ebeye dedim hala suni sancı mı veriyosunuz onun etkisi mi hayır artık bunlar kendi sancıların dediler. Yani sancı sancıdır bence. Akışına bırakmak lazım. Çekiceksin ve sonunda mukafaklanıcaksın öyle düşünmek lazım